Banshiee

Banshiee är en långhårig, silversvart skp bandad guldhamster hona. Hon är född 24/8-15. Och är från en uppfödare i Småland - Black and Blues uppfödning. 

Hon vill allt som oftast komma ut när hon är vaken och tar gärna all uppmärksamhet hon kan få. Om hon fick välja skulle hon säkert vilja ha all uppmärksamhet. Det bästa som finns är när hon får komma ut. Och godis såklart! 

 

 
 

Netti Starby

Åh vilka söta hamstrar du har! Jag har haft hamstrar som liten och jag födde även upp två kullar. Det var jätte spännande att följa hamstrarnas utveckling när de växte upp :-D. Kram

Svar: Tack! Ja visst är det. Mina dvärghamstrar är mina egen uppföda :D
beccashammies.blogg.se

2016-03-22 / 19:40:08
URL: http://nettistarby.blogg.se/
polly

Hahaha vad söt.

Sv: Tack för din fina komplimang. Kram

2016-03-23 / 09:10:36
URL: http://pollysvensson.blogg.se
Tina

Riktigt fin teckning!

2016-04-02 / 13:37:53
Elin

Sikken sötnos!!

2016-04-02 / 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback