Presentation - Timon

Timon är en av mina egen uppföda hamstrar, eftersom jag fick hem en dräktig hona som idag inte lever mer. Han är en dvärghamster hane som är född 1/2-15. Jag tror han är en blandning mellan Campells och vintervitdvärghamster, såkallad Hybrid. 

I denna lilla killen finns det mycket spring i benen och han är allt som oftast framme. Men inte så mycket för att komma upp i handen. Han har sitt lilla humör och saker och ting går bra på hans villkor! 

 
 

Jennah

Hej! Vilken fantastisk blogg och väldigt fina bilder! Jag har alltid älskat hamstrar, har en långhårig guldhamster nu som bara bott här ett par månader - såå roligt! Har varit hamster-lös länge nämligen och man saknar ju det där snurrande hjulet om nätterna då ;)

Svar: Åh tack! Roligt! JA det är underbara djur verkligen :D
beccashammies.blogg.se

2016-04-06 / 09:47:22
URL: http://jennahspics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback